/* Blog Hocam İletişim Sayfası */ .contact-form-widget { width: 500px; max-width: 100%; margin: 0 auto; padding: 10px; background: #E6E7E8; color: #000; border: 1px solid #656E75; box-shadow: 0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.25); border-radius: 10px; } .contact-form-name, .contact-form-email, .contact-form-email-message { width: 100%; max-width: 100%; margin-bottom: 10px; } .contact-form-button-submit { border-color: #656E75; background: #E6E7E8; color: #000; width: 20%; max-width: 20%; margin-bottom: 10px; } .contact-form-button-submit:hover{ background: #679EC9; color: #ffffff; border: 1px solid #FAFAFA; } /* Blog Hocam İletişim Sayfası */

3 Kasım 2014 Pazartesi

10 Çiçek Bahçesi Ziyareti ...

Hafta sonu geldiğinde en huzur bulduğum şeylerden birisi doğayla başbaşa kalmak... Belki bir tepede, bir piknik masasında ya da sadece örtü üzerinde, manzara eşliğinde sade bir kahvaltı, sevdiceğinle  :) Sonrasında ise, bağ bahçe dolaşabileceğin, envai çeşit çiçekleri koklayıp, belki evinizi süslemek üzere satın alabileceğin yerlere gidip, huzur bulmak... Bu hafta sonu, soğuk havaya inat, tüm bunları gerçekleştirebilme şansım oldu. Ne de güzel oldu ;)





Bulunduğumuz yer, envai çeşit çiçeklerin, ağaç ve meyve fidelerinin bulunduğu, bunun yanında bahçeye dair ihtiyacınız olan herşeye ulaşabileceğiniz, zengin bir botanik bahçesiydi. Bahçenin tam ortasında, rengarenk çiçekler eşliğinde kahvenizi yudumlayabileceğiniz ya da sabah kahvaltılarınızı yapabileceğiniz şirin bir kafe de mevcut. Biz kafe keyfini bir dahaki gelişe erteleyerek, çiçeklerin arasına attık kendimizi..




Yeter ki çiçekleri ve onlarla ilgilenmeyi sevin. Her bütçeye göre çiçek var. Ben papatyalara dayanamadım... Tanesi 2.5 TL den 2 saksıcık aldım.







Ben bir çilek hastası olarak yine gittim çilekleri buldum :)



















Çok güzel bahçe aksesuarları da var. Bir gün bahçeli bir evim olursa ... Ah o bahçeli ev :)







Zahmetsiz bitki bambu... Ver suyu gitsin..







Orkidesiz olmaz elbette..







Bonus: Meyvesi üzerinde portakal, mandalina, limon fideleri..



10 yorum:

  1. İçim açıldı bol çiçek, yeşillik resimleri çok hoş, ellerinize sağlık, keyifle okudum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz..
      Çok seviyorum çiçekleri, ufak balkonumuzda mini bir sera var desem yeridir. Bu Eminağa Garden'a bayağı para kazandırdım :)
      Çok teşekkürler.
      Sevgiler.

      Sil
  2. Çiçekleri çok severim, rengarenk saksılar da çok güzel görünüyorlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Reyhan Hanım,
      Hoşgeldiniz. Evet ne kadar güzeller öyle değil mi? Eskiden anneme derdim bu kadar çiçeğe nasıl bakıyorsun diye, hepsiyle tek tek konuşur çünkü, sadece sulamakla kalmaz. Şimdi ben de onun yolunda ilerliyorum galiba :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Gözü gönlü açılıyor insanın ;)

      Sil
    2. Kuzey Kıbrıs'ta Girne'de.
      Her ne kadar İstanbul hanımefendisi olsam da, şu anda eşimle Kıbrıs'tayız. Sizleri de bekleriz.
      Sevgiler.

      Sil
    3. bir fırsatını bulur bulmaz gideceğim :)

      Sil
    4. Sevilay Hanım,
      İnşallah, buyurun gelin.
      Sevgiler.

      Sil