/* Blog Hocam İletişim Sayfası */ .contact-form-widget { width: 500px; max-width: 100%; margin: 0 auto; padding: 10px; background: #E6E7E8; color: #000; border: 1px solid #656E75; box-shadow: 0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.25); border-radius: 10px; } .contact-form-name, .contact-form-email, .contact-form-email-message { width: 100%; max-width: 100%; margin-bottom: 10px; } .contact-form-button-submit { border-color: #656E75; background: #E6E7E8; color: #000; width: 20%; max-width: 20%; margin-bottom: 10px; } .contact-form-button-submit:hover{ background: #679EC9; color: #ffffff; border: 1px solid #FAFAFA; } /* Blog Hocam İletişim Sayfası */

15 Kasım 2014 Cumartesi

22 Aliexpress'ten Alışveriş - Siparişlerim ve Fiyatları

Yurtdışından internet üzerinden alışveriş yapmayı sevdiğimi daha önceden de paylaşmıştım. Aşağıda göreceğiniz tüm ürünleri Aliexpress.com sitesinden farklı zamanlarda ve hepsi için Ücretsiz Kargo yöntemi ile aldım. Yani tamamı taaa Çin'lerden gemiciklerle ücretsiz olarak sadece ürün fiyatına geldi. Ürünlerin siparişten sonra elime ulaşması 10 gün ile 1,5 ay arasında oldu. Alışverişin nasıl yapıldığını, Aliexpress'ten Alışveriş Nasıl Yapılır? başlıklı yazımdan ayrıntılı bir şekilde okuyabilirsiniz. Satın aldıklarımın bazılarını, ürünleri hediye ettiğim için sitedeki fotoğrafları ile kullandım. Haydi ufak paralarla büyük mutluluklar veren alışveriş listeme bakalım :



Bu güzel Balkabağı Kolyesini 0,85 dolara aldım. Evet 1 doların altında.. İçi açılabiliyor ve isterseniz içine minik bir foto koyulabiliyor. Tahmin ettiğimden daha büyük ve kaliteliydi ve tabi ki çok şirin :)




Bu Pala Bıyık Küpelerini, şu  Malkoçoğlu modasına uyarak 0,26 dolara aldım. Hala severek kullanıyorum :)



Taçlı Kalp Küpeler 0,61 dolardı. Kalp kısmı plastik rengi de toz pembe...




Bir bisiklet sevdalısı olarak, bisiklet küpelerim olmazsa olmazım. Ve sadece 0.33 dolar. Bu arada Lütfen Trafikte Bisikletlilere Saygı Gösterelim ! 





Bu iki şık erkek saatini çok beğenerek babam ve abime hediye aldım. Arkasında ve önünde iç mekaniğini ve çalışmasını görebiliyorsunuz. Üstelik pilli değil, kurmalı... Halen kullanıyorlar hiç bir sorunla karşılaşmadık. Her biri 10,99 dolardı. 


Eee... Annemizi de sevindirmeden olmazdı. Altın sarısı taşlı şık bayan saati, 2,74 dolar.





Bu silikon kalıbı hem kek, muffin yapımında hem de sabun/mum kalıbı olarak kullanılabiliyor. Test edildi onaylandı ;) 0,83 dolar



Bu kalıplar ile çok güzel bebek kurabiyeleri yaptım. Butik pasta ve kurabiye malzemeleri, siteden oldukça ucuza alınabiliyor , ben de çok tercih ediyorum. 2,75 dolar. 




Kalıptaki her model ayrı ayrı güzel oldu kurabiyelerimde. Ve oldukça beğenildi. 2,24 dolar.




 Bu 4'lü çiçek kalıbını çok uygun fiyata aldım ve pasta kurabiye süslemelerimde defalarca kullandım. Fiyatı 1,39 dolar.


Plastik Pasta ütüm. 1,58 dolar.



Pandispanya kesim aleti gerçekten pasta yapımınızı çok kolaylaştırıyor. Daha önceden bıçak ile uzun uzun dikkatli ve eşit kesmek için uğraş veriyordum, daha sonra iplik yöntemi ile katları daha kolay çıkarttım ancak yine istediğim gibi sonuca erişemedim. Pasta yapmayı seviyorsanız sizin de çok işinize yarayacak. Fiyatı 2,53 dolar.



Güllü Saç Bandımı yine çok severek aldım ve kullanıyorum. Altın rengi ve çok şık duruyor. Arada bir boynumda kolye gibi de kullandım, çok şık duruyor ve sadece 1,32 dolara aldım.



Meşhur balerin topuzu tokasını ilk çıktığı zamanlarda almıştım. Günlük hayatımda ve gece dışarı çıkarken saçımı bir kuyruk yapıp, üzerine bu tokayı takıp, etrafında saçımı doluyorum, hoopp kuaförden çıkmış gibi oluyorum. Bu güzelliğin bedeli sadece 0,76 dolar.








Ve alışverişlerimin değil ama bu yazının finali :) Çok severek aldığım ve bayılarak giydiğim dantelli ve incili bluz. Tahmin ettiğimden çok daha kaliteli ve şıktı. Yalnız alırken yorumları da dikkate alarak kendi bedenimden 1 beden büyüğünü sipariş ettim, iyi ki de etmişim. Yoksa dar gelebilirdi. Altına siyah bir etek giyerek kombinlediğinizde elbise gibi duruyor. Bu güzel bluzu 11 dolara aldım. Size de tavsiye ederim.. Haydi Pişti Olalım :))

22 yorum:

  1. Teşekkür ederim. Öyle mi çok sevindim, sen de güle güle kullan hem telefonunu hem de kılıfını ;)

    YanıtlaSil
  2. o siteden bende alışveriş yapmak istiyorum ama ödeme ve kargo ücreti hakkında hiç bilgim yok tecrübe sahibi olarak banada yardımcı olur musun ayrıca aldıklarına bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki, aslında aliexpress ten alışveriş ile ilgili bir yazı yazmıştım.Şu linkte:

      http://istanbul-hanimefendisi.blogspot.com.tr/2014/11/aliexpressten-alsveris-nasl-yaplr.html

      Herhangi bir sorunuz olduğunda yardımcı olmaktan çok memnun olurum.
      Sevgiler.

      Sil
  3. alışveriş yapmaya bayıldığım bir site alacağım bir sürü şey var ama dolar yüksek bu aralar. doların düşmesini bekliyorum alışveriş için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle. 1 dolara dünya kadar şey aldım bu yazımdan sonra da. Şimdi bakıyorum da o zaman sudan ucuz diye aldığım küpeler, tokalar, şimdi 3 tl oldular :) Ben de bu aralar beklemedeyim, zamanında aldıklarımın keyfi ile idare ediyorum :)

      Sil
    2. bir de ilk başlarda bir dolara aldığım ürünlerin geleceğine inanmıyordum. ama şaka gibi 1 dolara aldığınız ürünü taaa çinden kalkıp gönderiyorlar :)

      Sil
    3. Bir de üzerine kargo ücreti almıyorlar. Şu ana kadar aldığım ürünlerin hiçbirinde kargo ödemeli almadım. 0,70 cent lik ürün almıştım. Annem hala söyler, bu nasıl geldi hem de hiç kargosuz diye :))

      Sil
  4. Aldıkların çok güzelmiş canım güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz,
      ÇokTeşekkür ederim. Sevgiler...

      Sil
  5. Cnm bnm bn Dr alışveriş yapmak istiyorum, tek urun alacağım gümrüğe takılırım ı, g elimi acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkra Hanım Merhabalar,
      Açıkcası ne satın alacağınızı tam anlayamadım sorundan ancak, bir kerede 75 euro sınırını aşmadığınız, kozmetik ürünleri ve dikkat çekici elektronik ürünleri almadığınız vb. sürece, gümrüğe takılmadan ürününüz elinize ulaşacaktır. Özellikle alacağınız bu tarz bir ürün varsa, belirtip sorunuzu tekrar sormanızı rica ederim.
      Sevgiler.

      Sil
  6. Merhaba bn 1 dolara urun sipariş ettim 17 gun oldu ama elime ulasmadı ürünü onaylauımmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Murat Bey Merhaba,
      Hayır, ürün elinize ulaşana kadar onay vermeyin. 17 gün erken bir süre, ortala 1-1,5 ay içerisinde gelir. Süreniz biterse, satıcıdan ek süre talep edin, uzatacaktır. Ürünü onaylamanız demek, satıcıya paranızın aktarılması demektir.

      Sil
  7. Merhaba.Sipariş ettiğim ürün bugün elime geçti ve beklediğim gibi gelmedi.Iade etmek istiyorum ortalama ne kadar fiyat öderim.ayrıca geri iade etmek için ne kadar zamanım kaldığını nereden ogrenebilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında kargo geldiğinde, postacı henüz gitmeden kontrol etmeniz gerekli ki, her hangi bir sorun da teslim almayın. Ürünün fiyatı ne kadardı? Geri göndermeniz çok maliyetli olur. Ancak şöyle yapabilirsiniz. Önce satıcıya resim atıp, ürünün kalitesinin beklediğinizin çok altında olduğunu yazın. Sonrada "Open dispute" açın. Ürün kırık, bozuk vb. gibi seçeneklerden birini işaretleyin, gönderin. Memnun kalmadığınız için ürün ödemesi karşıya geçmeyecektir.

      Sil
  8. Yaziyi gorunce bi bakiyim dedim aliexpress hesabima. Bugune jdar 232 urun elime ulasmis su andada 17 urun yolda geliyor. Yani anliycagin uzerine ben bi aliexpress manyagiyim. Ben avrupadan hdmi kablosunu 10 euroy alirken bu sitede mesela 1.50 euroya alabiliyorum. Her dukkanda gordugum urunu ilk once aliexpresste aratiyorum ve baktimki sitede daha ucuz, hemen yavasca yerine birakiyorum dukkandakini.ve cogu zamanda oyle oluyor zaten. Heesey daha ucuz. Hatta soyleki, eger taktigini bilirsin, hem urun eline ulasir hemde memnun olmayinca tum parani geru yollarlar. Urunde elinde kalir. Gecen gun 2 elbise siparis verdim. Belimi kolumu olcuyle belirliyorum ve hangu beden siparis vermem gerek biliyorum. Ilk once ucuzundan basladim cunku elbise riskli. Baktim bedeni iyi, bi dahaki urunumude o ayni elbisenin olculerine bakarak siparis verdim.2 yada 3 yanilma yasadim, yada malini sevmedim. Ama sonuc olrak tecrube kazandim ve 7 euroya mesela bi etek ulasti daha dun elime. Cok cok begendim. Birazda terzilik olunxa bende, hic bisey ziyana gitmedi.aliexpressiz bi hayat dusunemiyorum artik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne mutlu :) Sizin kadar olmasa da ben de bayağı alışveriş yaptım Aliexpressten. Birkaç noktaya dikkat edildiğinde, her hangi bir sorunla karşılaşmıyorsunuz, olsa da paranızı geri alıyorsunuz. Bir ara aynı sizin gibi instagramda gördüğüm ürünleri, yarı fiyatına aliexpressten alıyordum. Her yerde olduğu gibi, aliexpresste de güvenilir satıcıdan alışveriş yapınca, sorunsuz ulaşıyor.
      Güzel alışverişler dilerim.

      Sil
  9. bütün maaşımı yatırdığım site:)bu arada keşif etkinliğinde buldum sizi takipteyim bana da beklerim sevgiler:) http://efsaninguncesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne mutlu :) Tabi gelirim.
      Siz de hoşgeldiniz. Sevgiler.

      Sil
  10. Merhaba ben aliexpressten telefon kabı söylemek istiyorum ama pek bilgi sahibi değilim ödeme güvenilir olur mu diye düşünüyorum PTT kart ile ödeme yapabilir miyim sizce yardımcı olur musunuz karta türk lirası aktarsam kabın fiyatı kadar olmaz mı dolara çevirmeye gerek var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Kartınız internetten ve yurtdışı alışverişe açıksa, Dövize çevirmenize gerek yoktur.O anki kurdan TL karşılığı alınır bankanız tarafından. Ayrıntılı bilgi için diğer sayfamı ve yorumları inceleyebilirsiniz.

      http://istanbul-hanimefendisi.blogspot.com.tr/2014/11/aliexpressten-alsveris-nasl-yaplr.html

      Sevgiler.

      Sil
  11. Bi kaç ürün sipariş edicem hepsi birlikte mi gelir acaba

    YanıtlaSil