/* Blog Hocam İletişim Sayfası */ .contact-form-widget { width: 500px; max-width: 100%; margin: 0 auto; padding: 10px; background: #E6E7E8; color: #000; border: 1px solid #656E75; box-shadow: 0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.25); border-radius: 10px; } .contact-form-name, .contact-form-email, .contact-form-email-message { width: 100%; max-width: 100%; margin-bottom: 10px; } .contact-form-button-submit { border-color: #656E75; background: #E6E7E8; color: #000; width: 20%; max-width: 20%; margin-bottom: 10px; } .contact-form-button-submit:hover{ background: #679EC9; color: #ffffff; border: 1px solid #FAFAFA; } /* Blog Hocam İletişim Sayfası */

31 Aralık 2015 Perşembe

44 Gökyüzünden Kuzey Kıbrıs

Gökyüzünden Kuzey Kıbrıs

Herkes gider Mersin'e ben giderim tersine...

Pardon pardon yanlış oldu :) Yılbaşında herkes gider Kıbrıs'a, ben giderim İstanbul'a...

İstanbul'daki kar kışa inat, buralarda nispeten kapalı ve yağmurlu bir hava var.

Kar, geliyorum bekle beni...

Lefkoşa-Ercan

Lefkoşa-Ercan

Lefkoşa

Lefkoşa

Lefkoşa

Gökyüzünden en çok sevdiğim manzara her zaman, ay yıldızlı Türk bayrağımızla, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti bayrağının yan yana olan görüntüsüdür. Geceleyin ise harika bir hareketli ışıklandırmaya sahip. Umarım her görüşte göğsümü kabartan bu manzarayı, bir gün sizde canlı canlı görebilirsiniz.

Beşparmak Dağları

Beşparmak Dağları

Girne-Akdeniz

Girne-Akdeniz

Girne-Akdeniz

Gönlünüzden geçen ve hakkınızda hayırlı olan her güzel şeyin, 2016 yılında gerçekleşmesi dileğiyle...
Hepinizi çok seviyorum. Mutlu seneler...




44 yorum:

  1. Ne güzel bir görüntü. Mutlu seneler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu seneler olsun Duru Ecrin'in Güzel Annesi...

      Sil
  2. Çok güzel fotoğraflar cidden :) Mutlu yıllarınız olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu yıllar ruhsuz Atmaca. Çok teşekkürler.

      Sil
  3. Bence sen Mersin'e giden ellerden çok daha şanslısın :) İyi seneler diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheh :=) Doğrudur, bulmuşuz bunamamak lazım :) İyi seneler canım.
      Sevgiler...

      Sil
  4. Kuzey Kıbrıs'ta bir tane dayım ve 1 tane kuzenim var. Ama ben henüz hiç gidemedim. İnşallah birgün banada gitmek nasip olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah gelirsiniz. Vesile olur akrabalarınız da. Gezmek, görmek isteyen için çok yer var burada. Yeni yılınız mutlu, kutlu, sağlıklı olsun inşallah.
      Sevgiler...

      Sil
  5. Esim bir grubu gezdirmeye gitmişti de 3 çocukla onu yavaşlatırız diye beni götürmemişti :( Kıbrıs'ın dokusunu merak ederim her zaman. Taaa 4 halife döneminden beri İslam'la tanışmış topraklar. Allah her yeri güzel yaratıyor da bazı yerler ayrı sevdiriyor kendini. Size de iyi tatiller

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi inanamadım aslında, siz ki çocuklarla nerelere gitmişsiniz, Kıbrıs'a mı gelemeyeceksiniz. Kısmet değilmiş, nasipte yokmuş demek ki. Gezmek, görmek öğrenmek isteyen için Kıbrıs'ta o kadar yer var ki. Rum tarafına biz geçemediğimiz için, Peygamber Efendimizin (halası )süt annesinin kardeşinin kabri bulunuyor. Hala Sultan. Gidemedim ziyaret edemedim ona yanıyorum. Kuzey Kıbrıs'ta her yeri görme fırsatım oldu çok şükür darısı başınıza.
      Kocaman Sevgiler...

      Sil
    2. Esım iş için Gittiği yerlere götürmüyor haliyle :( ama Dediğiniz gibi adım adım gezmek Lazım cok stratejik bir yerde Kıbrıs. Ne Kültür'ler geldi geçti. Aslında yavru bayan OLMASINA rağmen pek ilgi göstermiyoruz tarihi olarak. Ins siz de Güney Kıbrıs'a geçip dilediğiniz gibi gezebilirsiniz istediğiniz yerleri.

      Sil
  6. Bayıldım fotoğraflara. Mutlu yıllar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Musmutlu seneler dilerim Nilgün hanım.

      Kocaman Sevgiler.

      Sil
  7. 20 yıl önce uzunca bir Kıbrıs tatili yapmıştık. Paşaköy'de kalmıştık ama tüm Kuzey Kıbrıs'ı karış karış gezmiştik. Plajlar hala öyle bakir mi? Anılarım canlandı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Askeri görevli olarak mı gitmiştiniz acaba? Plajlar eskiye nazaran daha cıvıl cıvıl ancak, bakir koylar bulmak hala mümkün. Bu arada biz pek değerlerimizin kıymetini bilen bir toplum olmadığımız için, asıl güzel ve bakir koylarda dolaşırken hep Rumları ve İngilizleri gördüm. Bizim gelip görmediğimiz yerlerde, onlar çadır kurup geceyi geçiriyorlardı.

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. Mutlu seneler Gamze Hanım.
      Kocaman sevgiler.

      Sil
  9. Ne güzel kuşbakışı fotolar... Mutlu yıllar... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açık havayı yakalayınca çekmemek olmazdı :)
      Size de mutlu seneler.
      Kocaman sevgiler.

      Sil
  10. ne güzel bir paylaşım olmuş, iyi yıllar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Pudra şekeri.
      Mutlu seneler.

      Sil
  11. ay kıprıslı mısınız?? kardeşim okul diye gitti 7 sene yaşadı orda sonra döndü. babam kıbrıs gazisi :) çocukluğumuzdan beri gider geliriz. gerçi 3 senedir bir denk getirip gidemedim ama..çok severim ben kıbrısı :) özellikle dip karpaz tarafına bayılırım, o küçük köyler..ah yaa özlemişim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pelin Hanım,
      Kıprıslı değilim, İstanbulluyum:) Ama evlendikten sonra 3 senedir burada ikamet ediyorum. Bir ayağım hep İstanbul'da. Ne güzel burasıyla ortak bağlarımız varmış, çok sevindim. Dip karpaz çok güzel gerçekten, Altınkum. Ben Girne'de oturuyorum, işim dolayısıyla hergün Lefkoşa'ya gitgel yapıyorum. Çok seviyorum Girne'yi ve köylerini, sonra da Mağusa'yı. Birgün gelirseniz belki burada görüşmek nasip olur ne dersiniz ;)
      Kocaman sevgiler...

      Sil
    2. Aaa Hanımım bilmiyordum? Nasıl? Alıştın mı oralara? Ziyaretlerinin birinde bir buluşma ayarlayalım bence :)

      Sil
    3. İvit. Alıştım sayılır, doğduğun değil doyduğun yer misali Dağınık :=) İş güç de buldum buralarda geçiyor zaman :)
      Ay ne güzel olur sizlerle yüzyüze de tanışmak. Şahane olur. Öyle bir buluşma ayarlarsanız, muhakkak haber verin olur mu?
      Sevgiler.

      Sil
    4. ay ben de girne'yi çok severim, mağusa'nın da kaleiçine bayılırım.
      bu arada ne hanım'ı ayol, direkt pelin de :)

      Sil
    5. Tamamdır Pelinciğim :)
      Bir gidemediğim Maraş kaldı, ona da askerler "yassaağğ kardeşim" diyorlar ondan giremiyorum :) Şaka bir yana buraya yolunuz düşerse, zevkle beklerim.

      Sil
  12. Kıbrıs merak ederim hep.Blogger ne güzel değil mi. Sen Kıbrıs'ta ben Amerika da ne güzel yazisiyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah gelirsin birgün yolunuz buralara da düşer. Gerçekten de öyle. Binlerce km ötede, sanki yan yanayız, altlı üstlü komşuyuz :=) O nedenle kültürleri, gezileri anlatan yazılara bayılıyorum.

      Sil
  13. gıprııss
    bir gidemedim şuraya yahuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelirsiniz ya neden olmasın, vize yok birşey yok. İstanbul'dan 1 saat 15 dakika, bir hafta sonu kaçamağına yeter bu süre olmaz mı ;)

      Sil
  14. Ben de hiç gitmedim Kıbrıs'a.
    Bayrak fotoğrafları harika!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelin buyurun, misafirim olun, toplaşın toplaşın gelin.
      Babutsalar toplar, pomelolar soyarım size. Hellim kızartırım bir de. Ohh misss ;)

      Sil
  15. hiç görmedim bi göreyim bari artık ne güzel gözüküyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep aslında ülkemizin bir şehri gibi rahat gidilebiliyor, 1 saat 15 dk İstanbul'dan. Gelip görürsün buraları da inşallah.

      Sil
  16. Su ucaktan cekilen fotolar ne güzel oluyor degil mi? Sizin fotolariniza da bayildim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel oluyor. Ben bayılırım o yüzden cam kenarında oturmaya. Çoğu kişi koridor ister, ben kanat bile olsa cam kenarı:=) Gece gündüz farketmez, hepsi ayrı güzel manzaraların.
      Çok teşekkür ederim. Kocaman sevgiler.

      Sil
  17. Kıbrıs'ın havadan fotoğraflarını sanırım ilk kez gördüm. Net çıkmışlar. Ben de iyi seneler diliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, hava şartları çok iyi olmasa da net yakalamaya çalıştım. Bu kadar olabildi. Çok teşekkür ederim.
      Nice güzel yıllarınız olsun inşallah. Sevgiler.

      Sil
  18. KKTC vatandaşı olan ben, sizi selamlıyor, yavru vatana ayda 2 kez gidip geliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bolat Bey,
      Bilmiyordum KKTC Vatandaşı olduğunuzu. Aileden dolayı mı, oralı mısınız da vatandaşsınız acaba, yoksa burada uzun yıllar ikamet mi ettiniz merak ettim? Ne mutlu, İstanbul'da olmadı ama birgün siz ve ailenizle KKTC'de görüşmek nasip olur belki de. Ne dersiniz? :)
      Selamlar.

      Sil
  19. Farklı açıdan görmek çok güzel ve ilginç oluyor. Bazı şeyler yerine oturuyor ve daha iyi anlaşılıyor.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten de öyle.
      Hoşgeldiniz.
      Kocaman sevgiler.

      Sil
  20. Merhaba.Hemen iadei ziyarete geldim.İnsan yakın olanı sona bırakır ya benimki de o hesap henüz K.K.T.C. yi görmedim.Ve çok merak ediyorum.Umarım yakında kısmet olur.Sevgiler :)

    YanıtlaSil