/* Blog Hocam İletişim Sayfası */ .contact-form-widget { width: 500px; max-width: 100%; margin: 0 auto; padding: 10px; background: #E6E7E8; color: #000; border: 1px solid #656E75; box-shadow: 0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.25); border-radius: 10px; } .contact-form-name, .contact-form-email, .contact-form-email-message { width: 100%; max-width: 100%; margin-bottom: 10px; } .contact-form-button-submit { border-color: #656E75; background: #E6E7E8; color: #000; width: 20%; max-width: 20%; margin-bottom: 10px; } .contact-form-button-submit:hover{ background: #679EC9; color: #ffffff; border: 1px solid #FAFAFA; } /* Blog Hocam İletişim Sayfası */

19 Eylül 2014 Cuma

2 Romantik Kalpli cicilerim Ve Çikolatalı Fondü Eşliğinde Meyveler ;)

Cicileri bicileri, kalpleri, pembeleri, mavileri çok seviyorum. Bulduğumda da kaçırmamaya çalışıyorum, yoksa bir daha bulamıyorum :) Yine bir cumartesi günü Bakırköy pazarı gezmemizde, çok güzel kalpli bir fondü takımı görmüştüm. Kendisini almak kısmet olmadı, bir daha da aynısından bulamadım. Derken yine bir Bakırköy pazarı gezmemizde çok daha güzelini buldum :) Yemesi, ikram etmesi, sunumu çok tatlı... Yeme de yanında yat cinsinden  :)


Böyle bir fondü bulursanız kaçırmayın derim, yoksa benim gibi sonradan fersah fersah arayabilirsiniz:) İlk denememde bitter çikolata ile yaptım, Meyveler için bitter tadı ağır geldi. İkincisinde ise sütlü çikolata ile denedim. Harika oldu. Bu tip fondülerin altındaki mum, sadece var olan ısıyı korumaya yetiyor. Dolayısıyla fondude çikolata keyfi yapmak istiyorsanız, fondu kabınızı içi su dolu bir cezvenin üstüne koyarak, çikolatalar eriyene kadar bekletin. Daha sonrasında mumlu standına alın. Böylelikle hem zamandan kazanıyorsunuz, hem de daha sıvı bir çikolataya ulaşıyorsunuz. Meyveleri hazırlamak mevsimine ve hayal gücünüze kalmış...


Kalpli Fondü ve çatalları: Bakırköy Pazarı
Kalp tabak            : Keramika

2 yorum:

  1. offffff bayılırııııım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay bunlar benim ilk yazılarımdan :) Eski yazılar insana ne kadar acayip geliyor, sanki yazan ben değilmiş gibi :)

      Sil