/* Blog Hocam İletişim Sayfası */ .contact-form-widget { width: 500px; max-width: 100%; margin: 0 auto; padding: 10px; background: #E6E7E8; color: #000; border: 1px solid #656E75; box-shadow: 0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.25); border-radius: 10px; } .contact-form-name, .contact-form-email, .contact-form-email-message { width: 100%; max-width: 100%; margin-bottom: 10px; } .contact-form-button-submit { border-color: #656E75; background: #E6E7E8; color: #000; width: 20%; max-width: 20%; margin-bottom: 10px; } .contact-form-button-submit:hover{ background: #679EC9; color: #ffffff; border: 1px solid #FAFAFA; } /* Blog Hocam İletişim Sayfası */

21 Ocak 2016 Perşembe

86 Acaba Bu Blogger Kimmiş? En Sevdiklerim Mimi


Blog dünyasına ilk girdiğimde, "Ya hu bu Mim de ne demekmiş?" demiştim. Mimin ne demek olduğunu bilmediğim günlerden, sevgili arkadaşlarım tarafından mimlendiğim günlere geldik. Ne mutlu...  (Bu arada Mim: İşaret etmek anlamına gelir.Blog dünyasında mimlemek ise, bir konu hakında yazı yazıp, bu yazıyı da bir veya birkaç kişiye işaret edip, onların da bu konuda yazması için paslamaktır. Böylece o kişiler de mimlenmiş olurlar.)

Çok sevgili arkadaşım Kore Fenomeni, buradaki yazısında beni mimlemiş. Ben de seve seve yaparım tabi ki. Merak ediyorsunuz değil mi? Haydi başlayalım :)

En Sevdiğim Blog Hangisi?

Bu sorunun cevabını verirken, bir sayıya indirgeyemeyeceğimi, öyle yaparsam adını söylemediğim çok sevdiğim bloglara haksızlık edeceğimi düşündüm. O nedenle takip etmekten çok zevk aldığım ama, aslında beni Gfc'den takip etmeyen, herkesin mutlaka ziyaret etmesini istediğim 3 bloğu seçtim.

All Good Things  Emel Hanım'ın objektifinden şahane evi. Her ziyaretimde içim açılıyor, kendimi bambaşka diyarlarda buluyorum. Huzurlu bir ev misafirliği nasıl olur sorusunun cevabı için mutlaka ziyaret edin. Keza sık sık güzel ikramlarda da bulunuyor.

Küçük Şeyler- Minyatür Hobi  Özden Ceyhan'ın küçücük ama bir o kadar kocaman bir dünyası var. O gerçek bir sanatçı. Önceden uyarayım, mini minnacık minyatürlerdeki her ayrıntıyı düşündüğünü gördüğünüzde benim gibi hayretlere düşeceksiniz. Bu arada kendisi sadece 2010 yılından bu yana minyatür yapıyor ve kendi deyimiyle daha önce hiçbir eğitim almamış. Gerçek bir yetenek...

İstanbul İstanbul Olalı  Blogger Bolat tam bir İstanbul aşığı. İstanbul'u okuyup, yazıp, paylaşmayı çok seviyor. Bloglar ve İstanbul denince kendisine değinmemek olmaz. Kendisiyle birçok röportaj da yapılmış, yazılarına çok kıymet verilen, değerli bir İstanbul Beyefendisi'dir gözümde. Mutlaka ziyaret edilmeli.

Bu Bloğu Nasıl Keşfettiniz?

Takip ettiğim blogların yazılarının altındaki yorumları tek tek okumayı çok seviyorum. Bir yorumdan başka bir bloğa, oradan başka bir bloğa daldan dala geziyorum. Bir de Google amcada bir konuyu araştırırken, yanına blog/blogspot  da yazıp araştırıyorum. Böylelikle ünlü haber sayfalarına ya da web sitelere göre, benim için görüşlerine ve yaptıklarına çok daha fazla önem verdiğim bloggerların sayfaları görüntüleniyor ve onlardan faydalanıyorum. Bu blogların tamamını bu şekilde keşfettim.

Blogda Dikkatinizi Çeken İlk Şey Ne Oldu ?

All Good Things'de harika fotoğraflar, ve yazının altındaki duru yorum...

Küçük Şeyler- Minyatür Hobi'de elbetteki her ayrıntısı düşünülmüş muhteşem minyatürler...

İstanbul İstanbul Olalı'da İstanbul ile ilgili merak ettiğim birçok konunun adeta ben sormuşum gibi açıklanmış olması.

Blogda En Sevdiğiniz Yayın Hangisi?

Bir tanesi burada : Biri Açılmış, Biri Boyanmış, Biri de Pişirilmiş...

Bir tanesi şurada :  Minyatür Ekmek Fırını

Bir tanesi orada  :  Bulgar Kahin Baba Vanga'nın İstanbul Kehaneti


Blogla İlgili Bir Tavsiyede Bulunmak İsteseniz Ne Olurdu?

Açıkçası keşke onlar bana tavsiyede bulunsalar. Ben onları bu şekilde tanıdım ve her hallerini seviyorum.


Vee... Tavsiye Edebileceğiniz Bloglar Hangileri?

Takip ettiğim ve çok sevdiğim o kadar çok blog var ki... Umarım hiç kimseyi atlamadan ve kırmadan tamamlayabilirim bu bölümü de. Sıralamayı listemdeki alfabetik sıraya göre yapacağım ki haksızlık olmasın ;)
Kore Fenomeni'nin yöntemiyle biraz gizem katmak istiyorum olaya. Sizden ricam önce tahmin edin, bakalım aynı blog mu çıkacak? Sonra bloğu ziyaret edip, yorumlar yazarsınız değil mi? Bir de takibe alırsanız, tadından yenmez...

Bu arada yoksa o  siz misiniz?



Acaba Bu Blogger Kimmiş?

O birrrrrr... Söz uçar yazı kalır, çok güzel karalamalar yapar. Okurken uzak diyarlara götürür sizi.

O birrrrr...  Minik meleklerinin sevgili öğretmeni. Laf aramızda bu mimi kendisi başlattı. Birden, unuttum dediğiniz şeyi hatırlatıp, eskiye götürüp duygulandırabilir sizi. Hatırladınız mı Ülkü Takvimini?

O biirrrrr...  Anne adayı. Yakın zamanda bu kadar güzel bir anne adayı görmemiştim. Her geçen ay yüzü nurlanıyor sanki. Kocaman bir maşallah deyin. Nazar değmesin.

O birrrr...   Adı deli, kendi oldukça zeki... Yazının başlığını okuduğunuzda kızabileceğiniz ama okuyunca hak vereceğiniz biri o.

O biiiirrrr... Dünyalar tatlısı Ela ve yakışıklı Prens Yağız desem? Onların güzel annesi desem? Çocuk yetiştirme ile ilgili çok şeyler öğreniyorum kendisinden.

O biiiirrr...  Onun şekerleri, kozmetik ürünleri. Yorumlarına güvendiğim sayılı kişilerden. Yenilikleri takip etmek isterseniz, mutlaka takip edin.

O biiiirrrr... Siz deneme dediğine bakmayın. Harika tarifleri vardır. Laf aramızda blog tasarımına da bayılıyorum. Şimdi bir yumurta yapmış, canım çekti...

O biiiirrrr.... Ben aslında yohh olmayı tercih ederim der. Bazen iç hesaplaşma, bazen bir tokat niteliğinde yazıları, bazen yüzümde koca bir gülümseme. Deli midir nedir yahu :)

O birrrr... Güzel yemeklerinin yanında, el becerilerine hayran kalınası bir annedir.

O biiirrrr...  Saç, makyaj, güzellik, yeni çıkan ürünler ondan sorulur. Tavsiyelerine kulak verin ;)

O birrrrr...  Bloğunda bolca kozmetik yayını var. Ama ben en çok blog tasarımlarını seviyorum. Çok başarılı, adeta tutku onun için...

O biirrr... Kendin Yap, alışveriş, kozmetik, moda. Mutlaka ilginizi çekecek bir konu vardır bloğunda.

O biiirrr... Kozmetik profesörü. Bir dolu dünya var bloğunda. Kendisi 2016'ya şanslı girmeme vesile olmuştur. Yeri ayrıdır.

O biiiirrrr... Kitap yayınlarına bayılıyorum. Sayesinde kaç kitabı almak için listeme ekledim kim bilir. Laf aramızda bu aralar çok şanslı. Bir ziyaret edin size de bulaştırsın ;)

O biiirrr... Zevkle takip ettiklerimden. On parmağında on marifet. Moda bloğunda harikalar yarattığı tasarımları var... Kendi güzel, gönlü güzel öğretmenimiz. Mor çok yakışıyor! Hala tanımayan, takip etmeyen kaldı mı? Hadi hemen ziyaret edin.

O biiiirrrr... 3 güzel evlat sahibi. Çocuklarla nasıl aktiviteler yapılır ondan sorulur. Çocuklarıyla dünyayı geziyorlar, gıpta ediyorum kendisine. Ondan öğreneceğim çok şey var. Gurbette Allah yardımcısı olsun.

O biirrrr... Güncel konulara öyle güzel değinir ki. Cesaretine hayranım. Rahmetli babasının Kore anılarını zevkle okuyorum. Evet evet bildiniz...

O biiirrr... Çok geç tanımış olmama üzüldüğüm bir blog. Onu okurken şapşik şapşik gülüyorum :) Yazılarının sonu nasıl geliyor anlamış değilim. Zekasına hayran olunası kadın. Var olasın...

O biiiirrrr.... Çok içten, çok sevilesidir o. Film tavsiyelerine muhakkak göz atın. Hele o yemek tarifleri, bebekler için önerileri yok mu... Siz dağınık olduğuna bakmayın, hiçbir şeye yetişemediğini görmedim. Oğluşunu sevesim, kendisini öpesim var.

O biiiirrrr... Gönülden sevdiğim. Nedendir bilmem kız kardeşim yoktur ama uzaktan uzaktan kardeşim gibi severim onu. Çok duyarlıdır, çok zekidir, kitap sever, sosyal yardım meleğidir. Çok da eğlencelidir. Niye mi evde kalmış? az sonra.... :)

O biiirrr...  Çok taze kitabı çıktı. Geleceği çok parlak. Dergi mi, Çiko mu, Bozbalık mı? Ne ters düz mü oldunuz? O zaman gelin bakalım...

O biiiirrr... Herşey hakkında fikri olan, alışverişi seven evinin tek kızı. Harika makyaj malzemesi değerlendirir.

O birrrrr...   İzler, okur, gezer, pişirir, karalar. Düzenli olarak yorumlarını esirgemez. Tuhaf rüyalarını anlatışına bayılıyorum. Senin başın hiç ağrımasın nazım :)

O biiiirrrr....  Mesleği gıda mühendisliği ama elinden her iş gelir. Tatlı mı, tatlı, şeker mi şeker. Bir serüvendir gidiyor. O dünyayı gezecek, beni de yanında götürür mü acep?

O biiiirrrr... Sayesinde Kore, Japon dizi ve filmlerini öğrendiğim, kitap yorumlarını çok sevdiğim, Johnny Depp hayranı... Müthiş bir etkinlik başlattı, yetişemedim hala ona yanıyorum...

O biiiirrrr.... Dikiş Sevdalısı. Yazılarını seviyorum evet ama yaptığı yorumları daha çok seviyorum ki :) Bu arada kendisinin gizli hayranıyım, buradan belirtmek istiyorum. Bir insan hem böyle tatlı, hem eğlenceli, hem becerikli, hem doktor hem hem hem.... olabilir mi? Olmuş! Maşallah.

O biiiirrrr...  Spor, beslenme, sağlıklı yaşam ondan sorulur. Blog dünyasında fark yarattı, o nedenle de çok sevildi. Yardımseverdir, gitsin kilocuklar, selüşler, gelsin düz bir karın, sütun gibi bacaklar...

O biirrr... Ondan çok şey öğreniyorum. Deneyimli aşçı, deneyimli güzellik uzmanı, deneyimli gezgin, deneyimli anne. Aaaa söyledim mi?

O biirrr... Kozmetik ve güzellik önerilerinin yanında, çok pratik dekorasyon önerileri veren, hem güzel hem kültürlü bloggerımız.

O birrrr.... Kore'yi ve dizilerini kendisi sayesinde tanıdım.Çok yakında beni de Kore dizisi bağımlısı yapacak :) Ama ayrıca müthiş yemek tarifleri vardır. Gezi notlarını da çok severim. Lütfen kitap yorumlarına da devam et olur mu fenocum? Bir gün derli toplu anne ile atlayın gelin bana, çayı koydum bekliyorum ;)

O biiirrr... Çok iyi yürekli, çok eğitimli, çok saygıdeğer bir hanımefendidir. Aslında ben değil kendisidir İstanbul Hanımefendisi. Yazılarında kendinizi bulursunuz. Küçük, büyük demeden her bloğu dolaşır, desteğini gösterir. Herkesin ablasıdır o.

O biiiirrrr....  Güzeller güzeli Duru'nun Annesi. Şimdi Duru'ya kardeş geliyor. Maşallah deyin. Annelik serüveni ve tavsiyeleri için kaçırmayın.

O biiirrrr.... Blogger ailemizin eczacısı. Sağlık üzerine dikkate değer tavsiyeleri vardır.Oldukça da lezzetli bir eli. En güzel annelerden, çünkü onun minik bir kelebeği var.

O birrrrr...  İçinden ve elinden gelen, onu mutlu eden herşeyi paylaşan, paylaştıkça bizi de mutlu eden blog sahibesi.Tariflerinin yanında, çok tatliş kendin yap projeleri vardır. Beceriklidir vesselam.

O biiirrrr... Bir kız kardeşim gibi gördüğüm daha. Görmedim, yüz yüze tanışmadım, hatta gerçek adını bile bilmiyorum. Ama seviyorum işte :) Harika esprili bir dili var, yazısına başlarsınız, bittiğini anlamazsınız. Başına gelen iyi kötü olayları bir anlatışı vardır ki stand up yapsa, Cem Yılmaz kimmiş dersiniz.... İyi bir okuyucu aynı zamanda, bu aralar bizi güldüren yazılarının yanında kitap yorumlarına da başladı. Çok seveceksiniz.

O biiiirrr... Kore'yi gezmiş görmüş, bizimle de paylaşıyor ne mutlu. Kore ve Hint ekranlarından tavsiyeleri burada bulabilirsiniz. Yemekleri de çok lezizdir. Hep mutlu olsun arkadaşım üzmesinler onu.

O biiiiirrr... Elinin lezzeti nam salmış. Bloğunda şöyle bir dolaşsanız ağzınızın suyu akar :) Ayrıca kendin yap projeleri şahanedir. Ne diyordu güzel arkadaşım? Kaçırmayın derimmmm :)

O biiiiirrrr... O blog dünyasının değerlisi. Sevmeyeni yoktur. Kitaplarıyla, hikayeleriyle, film ve kitap yorumlarıyla bilinir. Bir de yılmadan usanmadan yeni etkinlikleri haberdar eder, blogları tanıtır. Benim bloğumun üzerinde de emeği çoktur. Sade ama derinden, mavi ama frambuazlı bir hayatı var. Ne hala kitaplarını okumayan kaldı mı?

O biiiiirrrr.... Kendisinin öyle tatlı bir dili var ki... Hamileliği ve doğumu ile ilgili yazdıkları stand up gösterisi olur. Şimdiye kadar hiç böyle bir hamilelik günlüğü görmediniz. Öyle ki çok geç tanımama rağmen baştan sona bir çırpıda okudum tüm yazılarını. Bebeğinin ismi nereden geliyor biliyor musunuz? Merak ettiniz evet, hadi şöyle alalım.

O biiiiirrrrrr..  Yurtdışında hayatına devam eden, yardımsever, çok değerli gönlümün sultanıdır kendisi. Pastalarının namı Fransa'lara kadar yayılmış. Bununla da kalmaz, bakın bloğunda daha neler neler var.

O biiiirrrr... Kendisi dünyanın öbür köşesinde, ama sanki yanı başımızda.  Meksikalı, Amerikalı komşularına karşı bizi öyle bir temsil ediyor ki anlatamam. Evde sucuk bile yapıyor yahu. Kilometrelerce uzakta ama yan komşumuz. Her anlamda çok becerikli çok...

O biiiirrrr... Kendisinin deyimiyle tuttuğu teknolojik günlüğünde leziz yemek tariflerini ve gezi yazılarını bulabilirsiniz. Takdir ediyorum, o şimdi okullu. Tarihi/mübadele yazılarını mutlaka okuyun.

O biiiirrrr... O hoş adının nereden geldiğini bir bilseniz...Hikayesini merak edeceksiniz. Adına yakışır bir şekilde içtenlikle yazdığı kozmetik yorumlarını kaçırmayın.

O biiirrrr... Tatlılar, tuzlular, pastalar, börekler ondan sorulur. İpuçları hayatınızı kolaylaştırır. Vefalı bir dost gibidir, davet edin eli boş gelmez...

O biiiiirrrr... Güzeller güzeli anne adayı. Hamilelik günlüğünü okurken kah güldürür, kah duygusallaştırır. Her şey nasıl başladı biliyor musunuz?


Buraya kadar uzuuuun listemi okudunuz mu? Hatta en sevdiklerimi ziyaret bile ettiniz, di mi? Umarım kimseyi atlamamışımdır. Nasıl teşekkür ederim bilmiyorum.Çok seviyorum hepinizi :)

Tüm sevdiklerim, hala yapmadıysanız, MİMLENDİNİZ...

Sevgiler.



86 yorum:

  1. Çok çok teşekkür ederim . Beni çok mutlu ettiniz ;)) hem sözleriniz hem mim etkinliğime katılmanız beni onore etti :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. Ne güzel bir mim oluşturmuşsunuz da, taa bana kadar ulaşmış, ben de yapmışım. Ben teşekkür ederim asıl. Yazdıklarımın hepsi gözlemlerim ve gönlümden geçenler. Özetleyebildiğim kadarıyla.
      Çok teşekkür ederim değer verip yorum yazdığınız için. Sevgiler.

      Sil
  2. Blogger bolatı ben de geçenlerde keşfetmiştim.
    Hem ben kendimi hemen buldum ;) Allah Razı olsun ne guzel seyler yazmışsınız benim için. Böyle gizli linkler arkasına gizlemek cok Heyecanlı oluyor. Bazılarını biliyorum hatta linklere tıklamasan tahmin edebildim ama bilmediklerim de cok bu posta uzun sure bakmam gerekecek. Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Severim Blogger Bolat'ı, tarzını, yazdıklarını.
      Dilim döndüğünce özetlemeye çalıştım yazıları.Ortak arkadaşların olması çok güzel oluyor ve ortak arkadaşlar için aynı şeyler düşünmek de ne mutlu. Bol bol gelin bu yazıya, her biri çok değerli benim için. Hem müsait olursanız siz de yaparsanız çok sevinirim.
      Kocaman sevgiler.

      Sil
  3. Maşallah yok yok listenizde herkesi çok güzel tanımlamışsınız. Listemde olmayanları bende ziyarete gittim sayenizde teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eksiklerim olduysa da, gözden kaçmıştır affola :) Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz ve desteğiniz için.
      Sevgiler.

      Sil
  4. Bir sürü yeni blog keşfettim bak şimdi :))
    Bu mimleri en çokda bu sebepten seviyorum...
    Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz,
      Teşekkür ederim, ne mutlu. Daha yazmam gereken yeni tanıdığım çok blog vardı, sizin güzel bloğunuz gibi. Ama başka bir mime sakladım yazı çok uzayınca. Sözüm olsun.
      Kocaman sevgiler.

      Sil
  5. Bu yöntem şaka maka iyi olmuş yahu! Çok heyecanlı tek tek gezmeye başlayayım ben, ellerine sağlık ist. hn.!
    Davete icabet etmek lazım gelir, geliriz tabikisi ;)
    Güzel sözlerin için çok çok teşekkür ederim, ağzım kulaklarımda güle oynaya gezmeye gidiyorum ;) :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten güzel oldu Fenocum, iyi düşündün, ben de çok sevdim. Tabi Tigris Driver olmasa mim olmazdı, iyi ki o da oluşturmuş bu mimi.
      Gelin gelin dağınığımla, beklerim.
      Gönlümden geçenleri özetlemeye çalıştım. Daha çok şey söylemem gerekirdi, kelimeler yetmedi canım.
      Kocaman sevgiler.

      Sil
  6. Canımmmm sağol teşekkür ederim güzel sözlerin için bitanesinn ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim Gülşah hanım, ben teşekkür ederim güzel yorumunuz için. Kocaman öpün benim için güzel çocuklarınızı.
      Sevgiler.

      Sil
  7. Ahhhay yerim seni (: elma şekeri gibi yazı yazmışsın eline sağlık çok şekerdi. Bitanesin bende seni çok seviyorum

    özellikle bikaç blog buldum ve bayıldım onlara şahane iş çıkarmışsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalpler karşılıklı canım benim, sevgi parayla, çıkarla, onla bunla değil ya... Seviyorum işte var mı diyeceğin :)
      Çok teşekkür ederim. Benim sevdiklerimi herkes sevsin daha ne isterim ki.
      Seni de çok sevecekler eminim...
      İyi gezmeler.
      Kocaman sevgiler...

      Sil
  8. ya sen ne şekersin! nası güldüm hakkımda yazdıklarına :) çok çok sağol :) diğer bloglara bakiciim arinovski'den fırsat buldukça :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay o ben miyim :) Teşekkür ederim. Daha fazla yazmak isterdim ama özetleyince ancak bu kadar olabildi. Arini öp benim için kuzucuğu.
      Sevgiler.

      Sil
  9. Canım çok teşekkür ederim listede yer almak sevindirici. İsmini vermeden blogu anlatma fikri çok hoşuma gitti. .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim, kendini bulup, yazımıda yorumla da taçlandırdığın için. Fikir çok güzel di mi? Gizemli oluyor.

      Sil
  10. Gözlerim doldu resmen! Ne güzel anlatmışsın beni!!! Ama sadece benim i??? O kadar şahane anlatımlar var ki bayıldım hepsine!!! Kocaman teşekkür ederim ve duygularımız karşılıklı bilesin ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilekciğim canım benim. Ben teşekkür ederim ne güzel tanımışım seni, 2-3 cümleyle anlatılacak, aktarılacak şeyler değil ki bunlar. Herkes için aklıma ilk ne geliyorsa onu yazdım. İtiraf edeyim sende aklıma gelenden önce gönlümden geçen yazıldı galiba :))
      Kocaman kocaman öptüm arkadaşımı.

      Sil
    2. Canımsın! Müsait bir vaktinde son yazıma bir bakarsan sevinirim :) Çok naçizane bir bahis mevcut senden :)

      Sil
    3. Dilekciğim,
      Yoktum buralarda 15 gündür. Ancak dönebildim canım. Bir fırsat oldu Arabistan ziyareti yaptık :) Ay çok merak ettim geleceğim hemen :)
      Öptüm kocaman ;)

      Sil
  11. Ben ne diyeceğimi bikemedim,sizi zaten takip ediyorum biliyorsunuz ama gizli hayranım olma meselesi yüreğimi ısıttı.Çok teşekkür ederim yahu,siz severek baktığınız için benden geri yansıyor sevginiz size.Güzellik güzel bakan gözde işte,sağolun var olun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim Sevda Hanım.
      Ne mutlu ben de sizden duyduysam bu sözleri. Ama haksız mıyım eğlenceli yorumlarını çok seviyorum :) Güzel yazılarınız hep daim olsun.
      Kocaman sevgiler.

      Sil
  12. Ayyy bizde nasiplenmişiz hemde üçümüz :)) Çok teşekkür ederim, tavsiye ettiğiniz bir çok bloğa gittim bile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeeet. 3'ünüzü birden unutur muyum? Çok güzel bloglar var, fırsat buldukça ziyaret etmenizi çok isterim. Çok seveceksiniz.

      Sil
  13. Canım ne kadar sıcacık yazmışsın, benden bahsedişinede bayıldım :) Çok naifsin çok teşekkür ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim Tutkucuğum. Ben yazılarını çok seviyorum. Sanmıyorum takibe almayan kalmış mıdır ortak blog arkadaşlarımızdan ama, yeniler için tavsiye ettim tabi ki de seni. Başarıların daim olsun inşallah.
      Sevgiler.

      Sil
  14. Sağolun varolun utandı ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bolat Bey Hoşgeldiniz,
      Asıl ben sevindim yazımı ziyaret etmiş olmanıza. Onur duydum.Hala sizinle yolu kesişmemiş, bloğunuzu ziyaret etmemiş arkadaşım varsa, benim sevdiğim bir bloğu onlarda tanısınlar ve sevsinler istedim. Başarılarınız daim olsun.
      Bana önerileriniz olursa da başım üstüne çok sevinirim.
      Sağlıcakla kalın.

      Sil
  15. Bu okuduğum en keyifli mimdi galiba, bu arada sevgili arkadaşım blogcu. com 'da iken mimlenmek yerine sobelenmek kullanırdık. Ben daha severdim sobelenmek sözcüğünü ama mimlenmeye de alıştım. Ne derler zaman sana uymazsa, sen zamana uy:)))

    Ela ve Yağız denince tabii ki, benim de sevgili arkadaşım iki çocuklu hayat Gülşah:))
    Johnny Deep hayranını da biliyorum ah o afacan kız bana kalsa başkasını bul diyorum ama yok aşık olmuş bir kere:))))sevgili Dreamella yanılmadım değil mi?
    Sade ve Derin'i de hemen tanıdım:) dikiş sevdası doktorcum Sevda :) bu arada çok ama çok teşekkür ediyorum rahmetli babamın Kore anılarını görünce aa bu benim! :))demişim çok naziksin, sevgilerimle... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sobelemek kelimesi daha güzelmiş aslında. Hem daha şirin, çocukluk günlerimizi hatırlatıyor. Saklambaç, yerden yüksek, yakalamaç. Ben de bundan sonra sobelemeyi kullanayım ;)

      Eveett. Gülşah hn., Dremella, Deeptone, Sevda Hn. onları biraz torpilli yazmışım galiba hemen belli oluyor tanıyan için, çok ipucu vermişim :)
      Babanızın anılarını aktardığınız yazılarınızı seviyorum. Tabi diğer yazılarınızı da. Bakmayın iş,güç diye çok fazla yorum ile burdayım diyemiyorum ama okumadığım günlerin açığını kapatarak yazıları takip ediyorum mutlaka.
      Siz de çok naziksiniz, geri dönüş yapıp yorumunuzu esirgemediniz. Çok teşekkür ederim.
      Kocaman sevgiler...

      Sil
    2. Ne demek bugün tekrar okudum listeyi , Cem Yılmaz gibi espritüel olan da acaba sevgili Ayşe galiba:)))onun mizah gücüne ben de hayranım, ;) yalnız Sertaç'ı farkedememişim kusura bakmasın:( moda, makyaj ve yemek bloglarını da birbirinden ayıramadım e yaşlılık:( onlar da kusura bakmasınlar:( benden de kocaman sevgiler:)

      Sil
    3. Estağfurullah güldürdünüz beni ne yaşlılığı :)
      Hepsi nev-i şahsına münhasır. Ben güzel tanımlayamamışımdır ancak ayıramadıysanız :)
      Teşekkürler.
      Sevgiler.

      Sil
  16. Blog rehberi gibi olmuş:) Bilmediğim bir çok blog var, artık ara ara uğrarım. Mim için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha çok yazılacak güzel blog vardı da, bu yazıya bu kadarını sığdırabildim :)Her zaman beklerim, siz de keşfedin, eminim çok seveceksiniz.
      Kocaman sevgiler.

      Sil
  17. Nasıl da emek verip her birimiz için özel cümleler kurmuşsun. O bağlantıları yapmak bile apayrı bir emek zaten. Çok incesin, çok çok ama çoooook teşekkür ederizzz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim Dilek Hanım ne demek. Ben teşekkür ederim biz izleyici olarak, böyle güzel bloglar hazırlanmış, emek sarfedilmiş, ne kadar çok şey öğrendim şimdiye kadar. Bu kadar emeğin karşısında ben linkleri hazırlamışım, kısaca o bloglar hakkında duygumu özetlemişim nedir ki... Sevdiğim blogları herkes bilsin, tanısın.
      Kocaman sevgiler...

      Sil
  18. Nasıl emekle nasıl güzel ve içten yazmışsın ya yüreğine sağlık çok teşekkürler sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim Ayşeciğim. Hoşgeldin...
      Minik kelebeği öper misin benim için?
      Kocaman sevgiler.

      Sil
  19. Ne güzel bir yazı ve bu benim ilk mim im.çok teşekkür ederim beni de dahil ettiğiniz için.sabah sabah nasıl mutsuz oldu şu uykusuz anne anlatamam ....sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlı olsun ilk miminiz ne güzel, benim de hazırladığım ilk mim bu.. Ben teşekkür ederim, yazıya gelip de yorumunuzla şenlendirdiğiniz için.
      Kocaman sevgiler.

      Sil
  20. Güzel bri mim olmuş.Ben de blogları tek tek ziyaret edicem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz.Çok teşekkür ederim.
      Kocaman sevgiler size.

      Sil
  21. Çok teiekkür ederim beni çok mutlu ettiniz. Bu kadar güzel sözleri umarım hakediyorumdur. Aranızda olmaktan ben de çok mutluyum biraz da faydam oluyorsa ne mutlu bana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfurullah o ne demek. Gönlümden geçenleri aktardım ki, az söylemişimdir. Her zaman söylerim, bloğunuzu, paylaşımlarınızı çok seviyorum ve çok da faydalanıyorum. Ben teşekkür ederim bu değerli paylaşımlar için.
      Kocaman sevgiler.

      Sil
  22. Ya sen Cansın. Şehirlerarası yoldayım zor çeken internetimle bu postunu okurken kendimi de buldum. Önce beyazbegonvili beni anlatmışsın sandım baktım ben değilim sonra öyle güzel öyle güzel anlatmışsinki o ictenligini buralardan hissettim canım ya. Senin sayende Dr mordan gecmiycem. Çok ama çok teşekkür ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgün Hanım,
      Utandırmayın beni, ne yaptım ki ben. Gönlümden geçeni özetleyebildim sadece. Siz ne güzel şeyler üretiyor ve yayınlıyorsunuz, ben sadece oldu da takip etmeyen kaldıysa diye paylaşmışım nedir ki... Moru biraz fazla söyledim di mi size :) Ama mor çok yakışıyor ne yapayım, yalan mı söyleyeyim :)
      Belki çoktan vardınız gideceğiniz yere ama Hayırlı yolculuklar.
      Kocaman sevgiler.

      Sil
    2. Teşekkür ederim. Söyle canım ben bıkmam mordan:)

      Sil
  23. Özden Ceyhan'ın ben de yıllardan beri hayranıyım. O nasıl güzel minnak şeylerdir öyle. "O biiirrrr"lere de merakla bakıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçek şaheserler üretiyor. Minnacık evler, haneler, dükkanlar. Hayranlıkla bakıyorum her seferinde.
      Sevgiler.

      Sil
  24. Ama ben kendimi bulunca pek mutlu oldum..Ağzım kulaklarımda hala.... çokk teşekkür ederim. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizi mutlu ettiğime çok sevindim Sertaç Hanım.Ben teşekkür ederim bir izleyiciniz olarak, böyle güzel bir blog hazırladığınız için.
      Kocaman sevgiler.

      Sil
  25. Ne kadar gönülden, ne kadar güzel bir post olmuş, Elleriniz, yüreğiniz dert görmesin. Çok teşekkür ederim güzel sözlerinize de.
    Sevgiler en yürekten!
    Emel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emel Hanım,
      Sizi burada gördüğüme çok mutlu oldum. Hoşgeldiniz, sefalar getirdiğiniz.
      Ben teşekkür ederim size, o nasıl güzel fotoğraflardır, fotoğrafların altında nasıl güzel satırlardır... Yaptığınız konserveler, kekler, reçeller... Kendin yap projeleri... İçimi açıyorsunuz her seferinde. Sağlıkla, huzurla, sevdiklerinizle musmutlu yaşayın güzel yuvanızda.
      Benim sevgili blog ailemden şayet hala yazılarınızı takip etmeyen varsa, onlar da sizi tanısınlar istedim. Umarım başarılı olurum.
      En derin sevgiler benden.
      Sağlıcakla kalın.

      Sil
  26. Aaha, dedim bastan okurken, bu benim galiba! Sonra "zekasina hayran kaldigim" okuyunca yok yaa dedim, ben degilmisim (hele bir önceki yazimdan sonra):)
    Tiklayinca cok sasirdim ve cok mutlu oldum, cok tesekkür ederim Hanimefendicigim, teveccühünüz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AYşe Hanım, estağfurullah :)
      Sizi çok geç tanımış olmama rağmen, çok severek okuyorum. Yazılarınızın sonu nasıl geliyor anlamıyorum. Ondandır ki vakit buldukça eski yazılarınıza da bakmaya çalışıyorum.
      Hiç şaşırmayın hepsi gerçek ;)
      Kocaman sevgiler.

      Sil
  27. İşte mim,işte güzel yürekli,tanımakta geç kaldığım can kızlarımdan biri.İnan yanaklarım sıcacık oldu okurken ve artık kendimi sevmeye başladım biraz haksızlık ettiğim,,Sizlerin sevginize ve takdirlerinize layık olmaya çalışacağım.Çok teşekkür ediyorum yavrum.Sevgiler,sevgiler başarılar ve sağlıklı,mutlu huzurlu bir yaşam dilerim canım.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece Ablacığım,
      Herkesin ablası olduğunuz için ben de müsaadenizle size Ece Abla olarak hitap etmek istiyorum. İçimden geleni yazmak istedim, kelimeler yetersiz elbette duyguları dile getirmeye. Siz fazlasıyla takdire layık olduğunuz ve bizim için örnek alınacak biri olduğunuz için, aynı zamanda o güzel yüreğinizden dökülen satırlar için seviyoruz.
      Ben teşekkür ederim size. Hep sağlıcakla, mutlu ve huzurlu kalın ki, biz de sayenizde mutlu olalım.
      Sevgiyle öpüyorum sizi.

      Sil
  28. Bir yazı ancak bu kadar içten yazılır. Nasıl mutlu oldum anlatamam, beni de dahil etmişsiniz :-) İki gündür işten çıkmıyorum, yazınızı görünce tüm yorgunluğum gitti :-) Yüreğiniz dert görmesin...
    Kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim size, güzel yazılarınız ve emekleriniz için. Bir nebze yüzünüzde gülümseme olduysa ne mutlu.
      Kocaman sevgiler.

      Sil
  29. Nihayet blogger a girip de herkesin blogunu gezeyim yazıları okuyayım diye oturdum amma kendimi görmeyi beklemiyordum :D
    ahaha deliyim evet çok teşekkürler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En güzeli sürpriz ile karşılaşmak :)
      Ben teşekkür ederim. Kocaman sevgiler.

      Sil
  30. ha haaa nefis bir yazı bu yaaaaa. hepsine sırıttım güldüm çok eğlendim. ha haaa çok muzipsiiin :) taam bu yazını koycam bloguma ilk yazımdaa :)

    bi deee, dedin yaa, hani izleyici gedıtı, baktım sende olumsuz bişi gözükmüyo, bende gözüküyo mu anlamadım kiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Deepciğim.
      Yoktum bu aralar buralarda. Ancak geldim. Nedenini de yazarım yakında :)
      Çok teşekkür ederim. Belki ben öyle görüyorumdur. Blogger ile ilgili bir sorun olabilir.

      Sil
  31. 2 gündür giremediğimden internete ancak gördüm mim i . Ne kadar güzel anlatmışsın herkesi teker teker :)Ve bu esrarengiz stil de ayrıca hoşuma gitti :) En sonda kendimi de görünce çooook mutlu oldum :) Çok teşekkür ederim :) kalp kalp kalp :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim :) Sürpriz yaptım di mi ?
      Ben teşekkür ederim. benden de kalp kalp kalp.
      Kocaman sevgiler :)

      Sil
  32. gördün müüüü son yazımıııı :)

    YanıtlaSil
  33. Dikkatimi çekenleri hemen incelemeye aldım.Teşekkürler..

    YanıtlaSil
  34. okuduğumda acaba dedim Beyazıt Öztürk yayın hayatı boyunca bu kadar o birrr demişmiydi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaa :) Biraz fazla oldu di mi ? Esin kaynağımız Beyaz, tabi es geçmemek lazım :)
      Sevgiler.

      Sil
  35. dünkü, duyurular ve okunası bloglar, yazımı oku amaa yorumları da oku ama taam mııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi, tamam deep, geç kaldım internete giremeyince, geliyorum azcık kaldı :)

      Sil
  36. Merhaba,
    Blog keşif etkinliğinden geliyorum. Ne güzel anlatmışsınız. Takipteyim bende beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz,
      Tabi ki gelirim, hatta hemen geliyorum, aaa geldim bile :)
      Sevgiler.

      Sil
  37. Bu vesileyle yeni bloglar keşfediyorum, ne iyi oluyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SÜper oluyor değil mi, bu çeşit etkinlikler?
      Teşekkürler.Sevgiler.

      Sil
  38. Çok güzel , paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim ziyaretiniz için.
      Kocaman sevgiler...

      Sil
  39. istanbulda yıllık izin mi yaptıııııın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yıllık izin yaptım. 3-4 gün İstanbul'daydım ama, çoğunluk Suudi Arabistan'da idik. Fırsat oldu kutsal toprakları ziyaret ettik. Yazacağım izlenimlerimi kısmetse.

      Sil
    2. aaa umreye mi gittin yaniiiii :)

      Sil