/* Blog Hocam İletişim Sayfası */ .contact-form-widget { width: 500px; max-width: 100%; margin: 0 auto; padding: 10px; background: #E6E7E8; color: #000; border: 1px solid #656E75; box-shadow: 0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.25); border-radius: 10px; } .contact-form-name, .contact-form-email, .contact-form-email-message { width: 100%; max-width: 100%; margin-bottom: 10px; } .contact-form-button-submit { border-color: #656E75; background: #E6E7E8; color: #000; width: 20%; max-width: 20%; margin-bottom: 10px; } .contact-form-button-submit:hover{ background: #679EC9; color: #ffffff; border: 1px solid #FAFAFA; } /* Blog Hocam İletişim Sayfası */

17 Ocak 2017 Salı

23 İstanbul Hanımefendisi'nin Beyefendisi Dünyaya Geldi ;)

Uzun bir zamandır blogları ziyaret edemememin ve yeni yayın paylaşamamın bir ufak nedeni var a dostlar. Çekirdek ailemize bir üye katıldı ve biz 3 kişilik bir aile olduk. Bu mutluluğu sizlerle de paylaşmasam elbette olmazdı. Allah dileyen herkese en hayırlı zamanda bu sevinci yaşatsın inşallah.

Minik İstanbul Beyefendisi ile tanışmak ve doğum hikayesini okumak isterseniz, İstanbul'un Bebeği sayfasına davetlisiniz. Belki minik bir sürpriz de karşılar sizi :)

Bu süreçte yanımda olan, soran, merak eden herkese çok teşekkür ederim. Dualarınızı eksik etmeyin olur mu? Bulduğum her fırsatta geleceğim merak etmeyin :)

Şimdilik herkese kocaman sevgiler.


http://istanbulunbebegi.blogspot.com.cy/2017/01/istanbul-hanmefendisinin-dogum-hikayesi.html

23 yorum:

  1. Aaa!:) Ne güzel bir haber:) Tebrikler, gözünüz aydın, Allah analı, babalı büyütsün. Vatana, millete faydalı bir insan olsun inşallah ki, sizin gibi birinin çocuğu öyle de olacaktır.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. Hoşgeldiniz Efendim :) Hayırlı uğurlu olsun inşallah Sağlıkla huzurla Ailenizle Ve sevdiklerinle nice güzel ömürlerle inşallah Sevgiler ..

    YanıtlaSil
  3. Bahtı güzel olsun mübarek olsun gözünüz aydın soyunuz hayırlı olsun inşallah.

    YanıtlaSil
  4. Hayırlı olsun. Ailesine ve vatanına hayırlı bir evlat olsun inşallah.

    YanıtlaSil
  5. Analı babalı büyüsün ve vatana millete hayırlı bir insan olsun. Sevsin ve sevilsin daima. Allah nazardan korusun minik beyefendiyi.

    YanıtlaSil
  6. Allah analı babalı büyütsün. Hayırlı yazılar yazsın, mübarek olsun bebeğiniz. Anne olmak, yavrunu kucaklamak, onun o hiç bir şeylere benzemeyen ötelerden gelen kokusu hamd olsun. Anne olunca içinizde büyüyen o sevgi.. Hayırlı, ömürlü olsun..

    YanıtlaSil
  7. Hoşgeldin küçük adam! Analı babalı, huzurla, sağlıkla, mutlulukla büyüsün beyimiz :) Oğlunu ve seni kocaman öpüyorum dünya tatlısı anne! :)

    YanıtlaSil
  8. Allah analı babalı büyütsün.

    YanıtlaSil
  9. Gözünüz aydın. Sağlıklı, mutlu, güzel bir ömür dilerim.

    YanıtlaSil
  10. Tebrik ediyorum, Allah anneli babalı büyütsün...

    YanıtlaSil
  11. Aa gözünüz aydın.Hoşgelmiş küçük bey;)Sağlıklı mutlu olsun/olun hep ;)

    YanıtlaSil
  12. tebrikler..sağlıkla büyüsün :)

    YanıtlaSil
  13. Tebrik ederim. Sağlıkla büyüsün..

    YanıtlaSil
  14. Tebrik ederim, Allah anneli babalı büyütsün...

    YanıtlaSil
  15. Merhaba ;

    Bloğunuzu ilgi ile takip ediyorum. Çok faydalı içerikler paylaşıyorsunuz. Bloğunuz'dan para kazanmak için %50 Komisyon ile İnstaKitap Setine Satış Ortağı Olabileceğinizi Biliyor Musunuz ? https://goo.gl/iLiflK

    İnstakitap İnstagram üzerinden para kazanmanın kitabı para kazanmanın tüm metotları, butik açmak, satış yapmak, takipçi artırmak, 4 ayrı kazanç metodu.
    Herkese hitap eden yöntemler, sürekli güncellenen tedarikçiler, hepsi 3'lü kitap setinde. Sitemize gelen 100 ziyaretçiden 1'i sipariş veriyor.

    Sizi de satış ortaklarımız arasında görmekten memnuniyet duyarız.

    YanıtlaSil
  16. Ben de bayağıdır yoktum,şöyle bir bakayım dedim ki müjde gelmiş.Hadi Allah analı babalı büyütsün,uzun sağlıklı ömür versin.

    YanıtlaSil
  17. Hanfendiciimm ben de yeni dondum bloglara gec kaldim sana yazmaya kocaman ozur diliyorum tatliim. Amaniiin teyze mi oldum ben simdiii💕💕 Hayirli ugurlu olsun gozunuz aydin gule gule buyutun canim. Kucak dolusu sevgiler 💕💐

    YanıtlaSil
  18. Gözünüz aydın.:) Küçük beye sağlıklı mutlu uzun bir hayat diliyorum. :)

    YanıtlaSil
  19. tebrik ederiiim:)
    sen yine de çok açma arayı :)

    YanıtlaSil
  20. Önce İstanbul'un bebeği sayfasına uğramıştım oradan geliyorum 😀. Buradan da dualarımı yeniliyorum çok güzel bir hayatı olsun inşallah. Sen de Halil efe'nin başarılarıyla gururlan 😀. Bahtı, yolu açık olsun Hanımefendiciğim hep mutlu olun inşallah 😀. Sevgilerimle ❤❤

    YanıtlaSil
  21. Analı babalı büyüsün bebiş:)))

    YanıtlaSil
  22. Analı babalı büyüsün sevgili bebişcik. :)

    YanıtlaSil