/* Blog Hocam İletişim Sayfası */ .contact-form-widget { width: 500px; max-width: 100%; margin: 0 auto; padding: 10px; background: #E6E7E8; color: #000; border: 1px solid #656E75; box-shadow: 0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.25); border-radius: 10px; } .contact-form-name, .contact-form-email, .contact-form-email-message { width: 100%; max-width: 100%; margin-bottom: 10px; } .contact-form-button-submit { border-color: #656E75; background: #E6E7E8; color: #000; width: 20%; max-width: 20%; margin-bottom: 10px; } .contact-form-button-submit:hover{ background: #679EC9; color: #ffffff; border: 1px solid #FAFAFA; } /* Blog Hocam İletişim Sayfası */

14 Mart 2015 Cumartesi

0 1 dakikada Mikrodalgada Fincan Kek

1 dakikada Mikrodalgada Fincan Kek
Her ne kadar fazla hazır gıdalar kullanmadan, evde yeni tarifler için uzun uzun emek harcamayı sevsem de, hayatımızı kolaylaştıran, belki son dakika misafirleri için, belki de iş yerinde anlık tatlı krizlerini aşmak için harika bir ürün denemem var. Harika bir ıslak kek, mikrodalgada 1 dakikada hazırlanan fincan kek. İlk olarak market rafında gördüm, sonrasında reklamını izledim ve tam da işyerinde öğle arasında beni kurtarabilecek bir tatlı dedim :) Dr. Oetker Mug Cake.

Ürünün şu an da iki seçeneği mevcut: Çikolatalı ve Çikolatalı-Fındık Aromalı. Her ikisini de başarılı buldum ama favorim çikolatalı olan oldu. Yapımı oldukça basit, hazırlama ve pişirme süresi çok kısa, ihtiyacınız olan sadece az miktarda süt, bir fincan ve bir mikrodalga.



1 dakikada Mikrodalgada Fincan Kek

Malzemeler:
1 Paket Dr. Oetker Mug Cake
4 Yemek kaşığı süt

Hazırlanışı:
1 dakikada Mikrodalgada Fincan Kek

4 Yemek kaşığı süt fincana dökülür. Dr Oetker Mug Cake paketinin içindeki toz karışım, fincana ilave edilir ve karıştırılır. Karışım tamamen bütünleştiğinde, 800W sıcaklıkta 50saniye pişirilir. Ben, mikrodalgamın M. High seviyesinde 1 dakika pişirdim. Çıkartılan fincan 2 dk dinlendirilir ve ters çevirilerek ya da fincanda servis edilir.

1 dakikada Mikrodalgada Fincan Kek

1 dakikada Mikrodalgada Fincan Kek

1 dakikada Mikrodalgada Fincan Kek

Değerlendirme: Ürünü oldukça lezzetli ve pratik buldum. 50 saniye-1 dakika pişirdiğinizde sıcacık ıslak kek- sufle kıvamında oluyor ve tadıyla birlikte görsel olarakta şahane görünüyor. Daha kuru ve tam pişmiş bir kek için 2 dakika pişirilmesi yeterli olur.

Mutlaka deneyin. Afiyet Olsun...

1 dakikada Mikrodalgada Fincan Kek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder